среда, 12 июня 2013 г.


Електронні словники
Електронний словник з'єднує в собі функції пошуку інформації, що цікавить, демонстрації мовних закономірностей і дає можливість освоїти навчальний матеріал за допомогою спеціальної системи вправ. Всі сучасні електронні словники використовують звукові засоби мультимедійних персональних комп'ютерів для відтворення вимови.
Найчастіше ми використовуємо наступні словники:
1. Промт (здійснює переклад речень з російської на англійську і з англійської на російську)
2. Словник Мюллера (нова редакція англо-російського словника, містить близько 160 000 слів)
3. Alternative English Dictionary (постійно оновлюється словник англійського сленгу)
4. New Words in English (Словник неологізмів англійської мови).
Для переказу за допомогою якого з перерахованих словників необхідно ввести перекладається слово (Фразу, пропозиція і т.п.) в діалогове вікно вибраного словника і слідувати подальших інструкцій даного електронного словника. Використання електронних on-line словників представляється особливо зручним при необхідності перекладу не словникової одиниці, а відразу деякого їх кількості, наприклад при роботі з В«ключовими словамиВ» тексту, діалогу і т.д., при виконанні вправ по навчання читанню на предтекстовом етапі. І звичайно, можливість використання практично будь-якого словника через Інтернет економить час і сили, сприяє творчій роботі учня.
Застосування сучасних технологій в освіті створює сприятливі умови для формування особистості учнів і відповідає запитам сучасного суспільства.
Використовуючи інформаційні ресурси мережі Інтернет, можна, інтегруючи їх у навчальний процес, більш ефективно вирішувати цілий ряд дидактичних завдань на уроці англійської мови:
а) формувати навички та вміння читання, безпосередньо використовуючи матеріали мережі різного ступеня складності
б) удосконалювати уміння аудіювання на основі автентичних звукових текстів мережі Інтернет, також відповідно підготовлених вчителем
в) удосконалювати уміння монологічного і діалогічного висловлювання на основі проблемного обговорення, представлених вчителем або кимось із учнів, матеріалів мережі;
г) вдосконалювати уміння писемного мовлення, індивідуально або письмово складаючи відповіді партнерам, беручи участь у підготовці рефератів, творів, інших епістолярних продуктів спільної діяльності партнерів.
У сучасному світі неможливо обходитися без комп'ютера. Інтернет замінює телебачення, спілкування з телефону, особисте спілкування з друзями і родичами, походи в кінотеатр, бібліотеку, походи за покупками в магазин, листи і багато іншого. Але в даному факті є і позитивна сторона: здатність спілкуватися людям з обмеженими можливостями, пошук інформації, дистанційне навчання та ін Так як ми живемо тут і зараз, то ми повинні вміти використовувати позитивні можливості комп'ютерної ери. Одним із способів є застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови.
Нами були використані комп'ютерні навчальні програми з англійської мови (мультимедіа додаток "Enjoy Listening and Playing" для початкової школи) до УМК М.З. Біболетовой та ін "Enjoy English". Обнінськ: Титул, 2009.
Дана програма може бути застосована і для індивідуальної, і для колективної роботи. Її також можна використовувати і для самостійної роботи учнів. Програма "Enjoy Listening and Playing "застосовується при роботі з проектором, інтерактивною дошкою, комп'ютерами.
Програма розроблена з урахуванням психологічних і вікових особливостей молодших школярів. Вправи спрямовані на розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності. Особливу увагу приділяється аудіюванню.Представлені такі види вправ, як:
- вправи на аудіювання (ознайомлювальне і перевірки розуміння змісту прослуханої аудіозаписи);
- вправи на формування графічного і звукового образу слова через мультиплікаційну презентацію та активізацію нових лексичних одиниць;
- вправи на формування навичок читання (ознайомлювальне і тренування у вживанні; метод -літерних відповідностей; метод сприйняття слова або фрази як цілісної одиниці; знаходження слова на екрані по його звучанню; читають самостійно без опори на звук);
- вправи на семантизацію лексики та розвиток орфографічної грамотності;
- вправи на формування граматичних навичок;
- вправи на формування графічного і звукового образу слова через мультиплікаційну презентацію та активізацію нових лексичних одиниць.
Учні з великим задоволенням займаються на уроках, повторюють слова, співають пісні, виконують вправи. Можливість прослуховувати запис кілька разів, неодноразово виконувати завдання, займатися вдома надають хлопцям впевненість, що все у них вийде. Так як велика увага приділяється аудіюванню, произносительной сторону мови учні з перших уроків вивчення іноземної мови звикають слухат...
и іншомовну мова, що знімає ряд психологічних проблем при спілкуванні з носіями мови, тому мова стає "живою", а не просто одним з аспектів навчання. Використання інформаційно-комунікаційних технологій допомагають зробити уроки більш яскравими, цікавими, такими, що запам'ятовуються.

Комментариев нет:

Отправить комментарий